Thursday, November 1, 2012

Ada Apa Dengan November


Assalamualaikum...

Satu november sudah!!
Penuh debaran bila masuk november. Kenapa? sebab akan menginjak lagi usia ke satu angka lagi. Tua dah kan?

Makin tua ni harapnya kesihatan saya sentiasa baik. Alhamdulillah dah ada keluarga sempurna, rumah sempurna dan pendapatan sempurna setakat ini. Cukup makan pakai...harapnya penambahan usia tak lama lagi Allah beri jalan untuk saya mengorak langkah dalam memajukan diri.

Buat sahabat saya nana, terima kasih atas doa awak, saya tersenyum bila teringatkan doa dan harapan awak semalam...nak sain kat mana ek?. Cuma...saya perlu asah bakat terlebih dahulu ye...insyaAllah, bumi Allah yang luas ni terlalu banyak ilmu untuk kita cedok dari sehari ke sehari. Saya mulakan step pertama dengan berusaha mengejar ilmu sabtu ini, tq untuk encik laling atas keizinan yang diberi. Tq juga buat kamu sahabat yang memberi saya lorong dan panduan. Sayang kalian yang sentiasa mendoakan kesihatan dan memberi nasihat dan panduan untuk saya terus maju dalam hidup ini. Korang lah sahabat yang diimpikan..alhamdulillah.

p/s:
1.tau tak walau dpt msj"akak sht arini?"itu dah cukup membahagiakan saya
2."awak dah makan ke lum ni, nanti gastrik susah" walau bebel bunyinya saya tetap tersenyum...
3."haa dah sht?" pun saya rasa gembira.

nampak tak betapa Allah sayang kita dengan memberi kita insan tersayang sahabat yang ikhlas dan penyayang dalam hidup kita ni, alhamdulillah.



www.tips-fb.com

4 comments:

aimaniman said...Reply To This Comment

nov pun bererti dgn akak, anak bujang satu2nya akak lahir bulan nov, suami pun, ayah akak pun, malah pada tarikh yg sama 19.11..... special kan?

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

birthday LM bulan ni ke? happy birthday, smoga semuanya akan berjln lancar n LM sihat sentiasa.
yg bermula sabtu ni tu LM nk bt PJJ smbung belajar ke?

wachak said...Reply To This Comment

Happy belated besday LM. Semoga d pnjgkan usia, d murahkan rejeki oleh Nya :)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

nak godek2 bila besday akak kt pesbuk hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...