Wednesday, November 28, 2012

Alih Perabot

Assalamualaikum
Cuti sekolah ni budak ni takda kerja kot. Boleh je asik alih sofa sana sini. Kejap tarik sini tarik sana macam nak raya.

Kadang kala rasa ok je sebab berubah rupa susunan perabot. Tapi.. Kalau tiap hari asik tarik sana sini memang geram juga.

Kadang kala menyekat laluan utama tu yang ummi rasa nak marah tu.. Ekeke. Lantak la korang.
www.tips-fb.com

6 comments:

aeinio said...Reply To This Comment

jom baca novel free...

krole said...Reply To This Comment

tukaq angin skali sekala wak hihihi :)

ekabukanmakcikkau. said...Reply To This Comment

hikhik comel je ummi ni. cubit kanggg

kiera'sakura said...Reply To This Comment

nasib bukan jenis kusi ada kusyen tue klu tak jenuh depa main rumah2 mcm kira masa kecik dlu hihihi

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

belajo hias rumah dr kck tu LM..hehe

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

biasa la tu mcm la ummi xpernah alihkan perabot dulu2 heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...