Tuesday, November 6, 2012

Anak Happy,Hati Ummi Gundah Gulana

Assalamualaikum
Hari ni aqilah pergi lawatan ke zoo negara. Meriahlah zoo dengan aksi lincah anak- anak PASTI.

Dalam jadual bertolak balik dari sana pukul 1 tengah hari. Pukul berapa sampai ye? LM dah gundah gulana berharap aqilah selamat sampai. Dah la umur baru 4 tahun. Risaunya!!!

Anak happy, hati ummi berombak kencang. Pertama kali anak pergi bersama orang bukan keluarga amat membimbangkan hati LM. Ramai pula pelajar yang terpaksa cikgu uruskan. Hati ibu mana yang tak risau kan? Haish, pukul berapa nak kena ambik kat sek ni??
www.tips-fb.com

10 comments:

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

kejap lagi sampai la tu...dekat je kan x jauh sangat

bujal X said...Reply To This Comment

zoo sekarang dekat je~macam saya dari port klang cuma 45 minit je~best la dapat tengok binatang~~insyaalah selamat~

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

doakan yg baik2 aje buat anak2 ye ummi!

deno said...Reply To This Comment

insyaallah takde apa2 :)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak dapat bayangkan punyalah risau kan dik. Sebab itu anak kakak kalau jenjalan sedari umur macam Aqilah inilah kakak bawakan handset senang nak contact. Siap kakak gantungkan kat leher dia...

Insya-allah selamat.

Aishah Jahirah said...Reply To This Comment

insyaallah selamat pulang nanti...:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Tak la dkt sgt.sejam gak klu jam

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Lbh kurang camtu gak dr rumah akak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

InsyaAllah:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Tak hilang ke kak? Nk beli juga la utk ank2.. Mmg susah hati xde hp utk mereka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...