Friday, November 2, 2012

Bas Dua Tingkat,Siapa Pernah Naik?

Assalamualaikum
Pernah naik bas dua tingkat? LM tak pernah naik lagi. Kalau di suruh naik pun tak berani kot sebab gayat... Huhu

Tapi kan, tadi ternampak gambar ni



Bertambah ngeri LM dibuatnye.

P/s:katanya kejadian berlaku di jalan pudu KL, wallahualam
www.tips-fb.com

8 comments:

-Sara- said...Reply To This Comment

pernahhh

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

ngerinya kalau terlibat dlm kejadian ni.. dulu ms ulang alik dr kl ms belajar, selalu juga naik bas Jelita yang dua tingkat.. tp mmg rasa takut n banyak doa ms naik tu..dh tak da pilihan terpaksalah juga..

tia sayangdia said...Reply To This Comment

saya tertanya-tanya sebenarnya. ada apa dalam bulatan yang dilukis tu?

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

mcm kt bulatan pahang ni....

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

pernah naik tapi tak delah pernah berlaku lagi mcm dalam gambar tuh

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

mmg x pernah naik sebab mcm x selamat je

deno said...Reply To This Comment

deno kalau pegi kl pernah naik tp mesti duk bawah... gayat la duk atas kak... heee

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kan ada had ketinggian sebelum masuk lorong tue. tue mesti pemandu tak allert tue.. haishhh keja tue kan amanah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...