Friday, November 23, 2012

Bertambah Usia- Khas Buat Bonda Dan Ayah

Assalamualaikum
Alhamdulillah bertambah lagi usiaku hari ni. Tarikh keramat bonda melahirkan ku dengan penuh kesakitan 23 november 1981. Berjuang antara hidup dan mati melahirkan seorang puteri comel yang putih gebus hidung mancung,jari runcing menurut bonda ketika itu.

Terima kasih bonda dan ayah bersengkang mata menjaga diriku. Jangan harap nyamuk nak hinggap ke pipi comelku dulu. Zaman dulu, ayah kipas daku dengan kain lampin yang di buat tiga segi dan di gigit hujungnya dan dikipas untuk puteri comel ini agar tidak panas beruam... Owh sungguh tersentuh aku mendengarnya

Terima kasih bonda dan ayah,tanpa kalian siapalah diri ini.

www.tips-fb.com

11 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

alhmdulillah..syukur LM dipnjgkan umur..xsngka beday kita nk dkt2 jgk ye..rine 17hb..anyway happy birthday LM..semoga sentiasa bergembira dismping ur bloved ones n murah rezki..amin

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Wah, birthday LM hari ni.. Selamat hari lahir... Semoga terus sihat n capai apa yg dihajatkan..
Camna plan nk tambah anak thun depan....

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Selamat hari ulangtahun kelahiran LM. :)

MaDiHaA a.k.a Ratna said...Reply To This Comment

selamat ulangtahun kelahiran ke 31 buat miza.. moga murah rezeki & sihat sejahtera sentiasa.. baya2 adik akak je miza ni.. muda sgt2.hehe..

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

selamat hari lahir kak...

aTieYusof Family said...Reply To This Comment

Happy Birthday awak...
Moga terus di berkati Allah..amin!
kita beza setahun je..sy tua setahun:)...

cekmet said...Reply To This Comment

selamat hari lahir akak semoga dimurahkan rezeki panjang umur semoga sentiasa diberkati iA :)

krole said...Reply To This Comment

itula pengorbanan ayah dan ibu yang tak dapat kta nak bls smpai bila kan wak~ selamat hari lahir yew wak~

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...Reply To This Comment

HB sis!! =)

ieda said...Reply To This Comment

eppy bday dear LM
semoga di panjangkan umur dan dimurahkan rjeki selalu ...

kiera'sakura said...Reply To This Comment

klu tingat pengorbanan depa masa kita kecik mesti rasa sebak teramat sgt ;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...