Tuesday, November 6, 2012

Bestnye Pergi Zoo-Pasti Putra Permai

Assalamualaikum... Lawatan ke zoo negara yang PASTI buat ni rupanya ada dua bas. Jenuh tunggu sorang- sorang turun dari bas tapi aqilah takda. Pucat juga muka ummi. Hihi, rupanya bas aqilah tak sampai lagi time tu


Alhamdulillah...
Anak kecik ni dah selamat sampai dari zoo negara. Senyum lebar lagi tu.



Lega... Balik- balik terus lepak. Mandikan dan tu lepas makan terus menangis berebut beg zoo dengan syafiq ,hihihi. Terima kasih buat semua guru yang menjaga anak ummi sepanjang lawatan tadi.



Gigih cikgunya dukung seorang demi seorang anak2 kecil ni turun dari bas. Tabik dengan hati murni cikgu- cikgu ni.
www.tips-fb.com

8 comments:

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

budak2 mmg best kalau bawa gi zoo.. baru je pagi tadi dok sembang ngan anak 5 yrs.. katanya hari tu ada rombongan ke zoo.. tapi tak de di kabarkan oleh cikgu plak..

Zurina Hj.Zainal said...Reply To This Comment

seronok tgk budak2 yg pergi ke zoo....mesti diaorg suka tgk binatang2 kt sana....cikgu2 pun mmg bagus kan....saya pn tgh tunggu kalau2 tadika anak saya akan buat lawatan ke zoo..sbb saya pn nk ikut..hehehe....

krole said...Reply To This Comment

huhuhu msti keseronokan ank wak tu...em..respek ngan guru2 mereka~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Pergi dgn kwn2 lg seronok kot? Hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Rasa rugi pula saya x join sama.. Haish

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Senyum lebar.. Seronok letuw

Izan Ishak said...Reply To This Comment

happynya tgk aqilah dpt pergi zoo ye. 2 bas? tahniah pada guru2 pasti yg dpt mengawal kerenah anak2 kecil tu semua~

syariena said...Reply To This Comment

Pasti kt keramat ni xde pun buat lawatan cmni..alaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...