Wednesday, November 14, 2012

Cuti Sekolah-Anak-Anak Bergaduh

Assalamualaikum...

Anak korang bergaduh tak? mau pitam cuti sekolah ni, budak bertiga tu kerjanya ketawa, gaduh, baik lagi gaduh balik. Hadoi, mau pitam tau!

Rasa nak ikat bagi kerengga gigit je kalau mereka gaduh tu. Huhu..bila gaduh semua kena denda sorang ke utara, sorang kena kurung ke selatan. Baru dia tau kena denda camne rasa dia kan? grrrr


www.tips-fb.com

10 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Masih kecik usia macam anak-anak LM tu biasalah. Bila dah besar masing-masing pegang novel senyap macam tak ada orang dlm rumah... sesekali je berderai ketawa mereka.

Eiqa Almond said...Reply To This Comment

haha sabar kak..
eiqa dgn adik2x pun gaudh jugak..
gaduh sbb nie tak buat tu tak nak buat. hehee

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

he he standardlah bila cuti2 sekolah ni!

krole said...Reply To This Comment

huhu sabar wak...tu antra slh satu cara berkomunikasi bg kanak2 wak~

Dr Mohd Hafiz Osman said...Reply To This Comment

Anak saya pun sama macam tu.. Mula-mula mereka happy happy ketawa sampai terbahak-bahak tetiba aja mereka boleh bergaduh pulak dan kebiasaannya mesti ada salah seorang yg menangis. Tapi itulah ragam semua anak-anak kot rasanya... apa yg pasti gelak ketawa dan gaduh nangis merekalah yg membuatkan rumah kita menjadi berwarna-warni...

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia...biasa la tu budak2 kan...;)

Anak Ulu Cheka said...Reply To This Comment

adooiii la weh
sama lah ceritanya
auc 5 orang ni, pergghhh mcm tongkang pecah dah... nak buat camner :)

puanbee said...Reply To This Comment

gaduh jugak , mula2 penim gak ..tp skrg dah ada fomula elak deme gaduh hehee .. lega sangat allhamdulillah .

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...Reply To This Comment

Sabar Kak LM. Biasa lah tu kan. Budak budak. Hehe.

kiera'sakura said...Reply To This Comment

hahahaha bila dorg sekolah akak letih hantar ambik. bila cuti letih bebel. hihihihii sian nya ummi nya nt lagi kurus la jwbnya hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...