Saturday, November 10, 2012

Durian Crepe Memang Sedap Kuasa Tiga


Assalamualaikum



Tengok budak bambam makan durian crepe tu. Tak mandi lagi dah hentam 2 biji durian crepe yang montok. Memang terbaik la rasa durian crepe tu!

Bagi penggemar durian jangan tunggu lagi. Sila buat atau tempah segera. Sedap kuasa tiga. Makan sejuk sejuk memang syok

P/s: saja je nak bakar korang...hihi.
www.tips-fb.com

5 comments:

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

haha.belum mandi dah makan.huhu

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

mahuuuu

ummi_khalish said...Reply To This Comment

aduhaiiiiiiiiiii..terliur ni...serius nak order ni..huhu

Pia said...Reply To This Comment

"Assalamualaikum...amboi3..lom sempat akak ko ni try ko dh pon siap mengcrepe durian tu..jeles2..tp kan resepi mana yg ko try tu..ada yg akk tgk kt fb tu diorng buat mcm agak tebal kulit dadar dia tu, takut lak tk sedap..apapon tabik lah ngan ko..mmg gerenti sedaplah tu sampai 2 biji sekali si bambam tu mkn.."

NORSHAHFEZA HAMSAN said...Reply To This Comment

crepe dh jd fenomena dh,,n satu gigitan msti nk lagi n lagi,haha baru try tdi,,memg maveles

saye pling suke cmpedak crepe=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...