Tuesday, November 27, 2012

Gatal Tekak

Salam
Tak larat dah ni. Tekak dah tergedik- gedik macam anak dara 15 tahun bercakap pasal cinta beruk. Tekak gatal bagai nak minta digaru dengan garfu

Sangat tak sanggup...batuk dah kedengaran. Kahak dah terasa banyak. Akibat makan rambutan tak ingat dunia macam ni lah. Sedap ooo rambutan free. Jiran baik asik sedekah rambutan sape tak suka.

Akibat buruk lantak tekak dah gatal,makan lagi... Rambutan,durian,langsat... Jom mkn lagi. Kalau makan epal 2 kilo takda masalah pun, makai pear takda sakit pun. Asal makan buah tempatan yang bermusim ni, huhuhu... Merana diri.
www.tips-fb.com

3 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

fuhh..sabo jela..terliur LM dok tulis rambutan sgla bagai tu..ohh my pantang!!

kiera'sakura said...Reply To This Comment

deyan tak masuk list hihihi

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

shida pun lepas lantak durian n rambutan dah rasa xselesa badan..seram sejuk je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...