Saturday, November 24, 2012

Hadiah Bermakna Sempena Birthday?


Salam


Semalam sape ntah ada tanya LM,apa hadiah besday paling bermakna pada tahun ni? Tiada yang lebih bermakna selain doa kalian pada LM. Korang dah ucap dan doakan tu dah cukup bermakna dah tu

Nak cerita....Lagi satu kan... Nampak tak bunga kat atas tu? Encik laling ni... Dia tak rajin bagi bunga tau. Tetiba dia bagi kejutan nyanyi sambil sorok bunga kat belakang. LM pulak jerit- jerit kata xmo benda yang dia nak bagi tu. memang dorang gelak besar sebab bersungguh LM kata tak nak benda tu. Dalam fikiran LM mana tau kot la ada ular getah ke... Ahaha

Tup- tup dia bagi bunga,alolo suwitnye. Nanges kite tau, tacing la sangat kan? Aha.. Betul la kata orang, kalau selalu dapat benda tu tak kita hargai, tapi jarang dapat bunga memang la rasa ia sangat bermakna.

Maisarah bagi kad yang dia buat sendiri... Pun kite nanges! Ye la dia busy sampai petang pergi kem ibadah sempat lagi lukis kad untuk kite, qila pun lukis kartun.. Tacing betul!
www.tips-fb.com

27 comments:

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia...selamat hari lahir yer...:)

hnahdy said...Reply To This Comment

wahh nak bunga gak

hawiz said...Reply To This Comment

selamat hari lahir kak lydia!

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

hadiah dari anak-anak dan suami adalah paling bermakna kan

Cik Puan Bunga said...Reply To This Comment

Happy belated birthday kak ! :)

Semoga dirahmati Allah , dipanjangkan usia , dimurahkan rezeki dan diberikan kekuatan luarbiasa dan berpanjangan untuk menjadi wanita kebanggaan suami , anak anak dan agama ! :)

MeLaTi PuTiH said...Reply To This Comment

Haiii...^_^
Btw HepY b0rnDay dEar.
what a sweet present that y0u hav g0t...jeles lak rs nyer..hehe

Already be y0ur f0ll0wer.
Salam perkenalan.

~> http://lunayu23.blogspot.com/

Eiqa Almond said...Reply To This Comment

wahh wahh, takut ade ular ekk, huhuu
sweet jugak tu dapat bunga.. :)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

utk orh tersayangkan..tacing jgk nih..

krole said...Reply To This Comment

wuahhh swetnye...msti trharu dpt kad dr maisarah kan wak~

Yaya Azura said...Reply To This Comment

suprise sekali sekala tu yg bestnya..
Happy birthday LM!

Miss PIJAOSIX said...Reply To This Comment

happy besday jiran.....so sweet!! moga awak bahagia hingga ke syurga...insyaAllah...

elly norman said...Reply To This Comment

amboi comel nyer encik laling... tak sangka yer....

kiera'sakura said...Reply To This Comment

hihihihi dapat hadiah dri yg tsayang mestilah rasa terharu sungguh kan :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Tau pun,hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Waalaikumsalam.. Tq mama

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Ehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Tq hawiz

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Ye..setuju

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Tq yatie,amin

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Amin

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Dia mmg cumil tp aritu terlebih cumil

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Err bsb ular tu mmg kelakar

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Mmg tacing rine

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Tq pija,amin

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Huhu sht terharu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Tq yaya

CIKGU YANI 2012 said...Reply To This Comment

alololo....dapat bunga,sweet nya en zairi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...