Thursday, November 8, 2012

Hujan

Assalamualaikum
Musim tengkujuh dah datang. Hujan di petang hari tu perkara biasa.Kadang kala sampai ke pagi hujan turun kan?

Masalah yang timbul kalau hujan, macam biasalah kain memang susah nak kering. Terpaksa jadikan bilik anak-anak macam pasar malam menggantung kain yang tak kering supaya tak la kain tu berbau kalau tak kering.

Kalau malam tak stop hujan kesian sikit anak-anak basah kuyup mengaji dengan hujan lebat...huhu

Depan pintu dah la bocor, memang basah sampai banjir la depan pintu rumah LM ni ha

Kalau hujan best tido kan? tapi nak bangun pagi memang liat. Perlu gosok baju dari malam sebab risau esoknya liat nak bangun..hihihi.

p/s:ikan mahal sungguh time ni kan? kena buat stok ikan banyak-banyak ke? huhuhu

p/s2:kalau sejuk je makan, makan je sejuk..ekeke


www.tips-fb.com

6 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Sebelum anak kakak balik dari asrama bilik dia Mak Zah guna gantung yg tak kering tapi sekarang kena gantung bilik kakak pulak dah..

abah khalisha said...Reply To This Comment

kat KL ni tiap-tiap petang hujan..bila hujan memang jammed teruk..sabar je lah..anyway hujan itu adalah rahmat

zieyzain said...Reply To This Comment

hujan2 bestt tido..ehehe..ziey singgah sini ya..

CIK TOM said...Reply To This Comment

aah kalau hujan mmg seronok tidur..sejuk..hehe

deno said...Reply To This Comment

kat cheras ni pun hujan.. dari petang tadi kak... malam ni dah tak hujan.. :)

Izan Ishak said...Reply To This Comment

alhamdullillah.. dah berapa hari kat sini cuaca panas. kain pun cepat kering... ptg2 ada juga hujan tapi kejap je. tak payah siram2 bunga lagi~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...