Thursday, November 22, 2012

Lauk

Assalamualaikum
Korang cerewet tak bab lauk? sebenarnya lauk kurma ayam semalam masih bayak lagi, rasanya tak perlu masak untuk hari ni. Tambah lauk saja kot. Perlu tambah lauk pedas, apa ye? 

LM ni kalau takda benda pedas lidah tak boleh. Mesti nak ada pedas sejenis lauk baru boleh telan nasi....huhuhu. Masak sendiri cerewet sikit takpa. Bukan menyusahkan orang pun kan?

p/s: korang makan apa lunch ni?

www.tips-fb.com

6 comments:

Zalin Mansor said...Reply To This Comment

saya bab makan x cerewet kak..kalau kat rumah, pe yg ada, itu la sy makan..yela, bukan sy yg masak, kan? hehe..telan jela..hari ni makan pau kelapa je..mamak..haha..

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

iffah x

ayah iffah ye

tapi td sambal udang ngn telur dadar je

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

tomyam semalam..hehehe..

kiera'sakura said...Reply To This Comment

tingat kurma paru mama.. perghhhhh yumyy!!

MaMa Rey said...Reply To This Comment

tak cerewet sangat..
suka mencuba makanan yang belum dicuba

ieda said...Reply To This Comment

x baik membazir kan
akk kalau molek panaskan aje ..
masak lauk lain utk tambahan sahaja ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...