Thursday, November 29, 2012

Nak Balik Kampung

Salam
Anak- anak dah bising nak balik segamat. Hurmm sibuk rumah belum siap sangat. Hujung minggu ni nak pindahkan barang kecil dulu. Minggu depan baru nak pindah kalau sempat.

Anak- anak ni mungkin tak faham mak ayah mereka super busy. Mereka nak balik bagi ikut mak sedara dia balik kejap je lah nampaknya. Huhu

Selagi tak pindah memang lah busy je
www.tips-fb.com

8 comments:

shida said...Reply To This Comment

hee...
balik kampung leh mkn durian...segamat mst byk durian..:)
~~

efa nur said...Reply To This Comment

best nya balik kampung..hehe
akak nak pindah segamat ke? :)

Mooniqueen said...Reply To This Comment

Rindu nak makan durian segamat ;)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

best dpt blk kg..hehe

krole said...Reply To This Comment

sabar wak ye...ada hikmah disebalik smuanya...msti berbaloi tu bla da btul2 pndah~hihihi

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

anak2 mmg suka bcuti

moga urusan perpindahan rumah dipermudahkan

deno said...Reply To This Comment

wah nak baik kampung ya... deno kalau sihat nak ke jb juga bulan 12 ni.. nak pegi umah kaklong.. hehe.. :)

diana said...Reply To This Comment

Awak dok segamat la lepas ni ye??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...