Thursday, November 8, 2012

Sambal Kerang

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Untuk dinner hari ni LM buatkan sambal kerang saja untuk santapan encik suami.



Makan malam,ala kadar saja. Mudah dan ringkas. Orang bujang pun boleh masak resepi mudah ni. Ada sup bayam bersama bebola ikan juga sebagai pelengkap menu.

www.tips-fb.com

12 comments:

Cik Ila said...Reply To This Comment

Dh lme tak mkn sambal kerang.Cik Ila alergic kerang..Sbulan sekali boleh la mkn.. ;)

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

bestnya...kegemaran saya ni....

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

fuhhh..terbaekla LM!!

Eiqa Almond said...Reply To This Comment

Lama tak makan kerang.. :|

ct kektus said...Reply To This Comment

sedapnye kerang !
kalau kerang kite suka rebus. pastu cecah sos. yummy !

CIK TOM said...Reply To This Comment

ciktom alergik kerang n seafood..sekali sekala blh makan tp xleh byk2..

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

Pergh.

deno said...Reply To This Comment

alamak! deno tak makan kerang akak... tp nampak sedap!

beckhrooy said...Reply To This Comment

nampak sedap jer

~ yus ~ said...Reply To This Comment

ada kerang dah siap rebus gak tu dalam peti sejuk. Buat sambal kerang hari ni sedap juga kan..... Inspirasi dari LM...:)

Izan Ishak said...Reply To This Comment

dah lama tak makan kerang miza. kalau tak, sblm bersalin dok pulun kerang ajelah kejenya izan ni.

ieda said...Reply To This Comment

bila malam masak simple2 punn laju kan LM .. anak2 akk lah tuu ekeke ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...