Thursday, November 1, 2012

Serawa Durian


Salam
Dari kecil sampai dah tua ni pulut durian adalah kegemaran LM. Makan dengan pulut macam ni sangatlah sedap!



Cicah roti pun sedap... Perghhh ! Ini bukan makanan orang mengidap tapi makanan orang yang kuat makan. Hahaha, kerjanya makan dan makan dan makan lagi.

P/s: durian pak ali bagi semalam tu saya buat serawa dan pengsan berkali- kali sebab kekenyangan. Alhamdulillah rezeki. Sedap ke tidak belakang kira,janji rajin nak buat kan?
www.tips-fb.com

6 comments:

Miss PIJAOSIX said...Reply To This Comment

Salam Miza,

Org baru mkn pulut plus durian mlm tadi..sedap

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

Oh. Ini serawanya.

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

nak sikit!!!!!!!!!!!!!

Notami said...Reply To This Comment

haha..ade ke org yg x minat pulut durian? rsnye 1 dlm seribu kot.. :)

deno said...Reply To This Comment

erk.. pengsan deno ni... airlir meleleh sampai banjir wad ni... sedapnyaaaaa..."pejam mata terbayang"

kiera'sakura said...Reply To This Comment

tak makan deyan :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...