Friday, December 21, 2012

Atas Awan


Salam buat semua



Baru saja mencecah ke bumi. Ternyata negeri yang belum saya lawati ini sangat unik dan jauh berbeza dengan tempat kelahiran saya.

Negeri di bawah bayu... Terasa macam berada di negara lain pula. Nak makan pun fikir doploh kali... Nampak ramai menjamu selera dengan berselera tapi saya garu kepala nampak ikan bakar tak berkunyit yang dibakar begitu saja. Mabmcam iklan gardenia( enak dimakan begitu saja)Mungkin perlu bijak memilih gerai untuk menjamu selera... Glurpp.... Saya nak makan apa di sini?
www.tips-fb.com

13 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

ooo bercuti di sabah ye...selamat bercuti...

MaMa Rey said...Reply To This Comment

selamat datang ke negeri dibawah bayu..jangan lupa lawat tempat2 menarik di dabah..banyak tempat yg best

abah khalisha said...Reply To This Comment

AK pun tk pernah lg ke sana...Sarawak je pernah pergi

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

sabah mmg best sgt..jgn lupa g kundasang ye..

ieda said...Reply To This Comment

wah ... cuti malaysia ke LM

Yaya Azura said...Reply To This Comment

bercuti ke kat sabah tu LM? Belum sampai sana lagi..no idea la nk cadang mkn ape..hihi

Mas Zull said...Reply To This Comment

assalamualaikum ummi...seronoknya berada di atas awan tu...:)

diana said...Reply To This Comment

adik ipar saya dok sana sampai sekarang tak serasi dengan makanan sana..tak berselera dia tengok..lebih baik dia masal sendiri katanya..

syariena said...Reply To This Comment

jgn risau..ikan bakar xde kunyit tu slalunya isi ikan masih terasa manisnya.. klu susah sgt nk mkn gi la fastfood. tp sy prefer seafood sbb bakar ke tomyam ke sntiasa kena dgn tekak cerewet ni..klu hari2 mkn kfc blh gigil perut

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

ada mana ni sis? sabah?

al-lavendari said...Reply To This Comment

makan mekdi jelah .. selamat. hehe

krole said...Reply To This Comment

wak d sabah kew ni?jgn risau wak besa r kat sabah ni...ikan bakar camtu jw..sdap wak..try jgn tak try..rugi hihihi~

ejulz said...Reply To This Comment

waaa. teringin nak g sabah jugak.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...