Wednesday, December 5, 2012

Bubur Daging Sedap

Salam



Budak tak sihat tu cuma larat masak bubur daging saja harini. Kebetulan ada lagi daging korban yang beku tu,dihiris halus dan dicampur dalam bubur.

Semua suka,alhamdulillah tak sia-sia cubaan berani mati memecahkan sebiji telur asin dalam bubur tadi. Sedap tahap kenyit- kenyit mata ... Ahaha

Nak power makan dengan sambal kicap dan bawang goreng. Sedap tak terhingga. Bubur mekdi?sedap bubur ni kot?
www.tips-fb.com

11 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Siapa yg tak sihat ni?
Orang yang sihat pun suka kalau makan bubur macam ni...

Cik Diana said...Reply To This Comment

Yummy. Sedapnya bubur. Kena cari bubur mcd la mcm nie. huhu

ieda said...Reply To This Comment

bubur macam nie utk org demam memang sedap dik
akk yg x demam nampak sedapp je ekeke ;)

Peri PiA said...Reply To This Comment

dap nya,terliur la LM :)

akmall said...Reply To This Comment

Wah!! saya suka sangat makan nasi bubur! suka!

diana said...Reply To This Comment

nampak sedap...lepas tu bubuh bawang goreng sikit..kan??kopi o segelas...heheh..makanan orang tua.

MaMa Rey said...Reply To This Comment

nampak sedap bubur tu,,kongsi la resepinya..mau juga cuba bagi anak2 rasa..:)

Yaya Azura said...Reply To This Comment

telur asin mmg best mkn ngn bubur..kalu tak ada rasa tak lengkap..

deno said...Reply To This Comment

bubur adalah makanan paling baik kalau tak sihat... mudah dihadam.. masa mula2 deno masuk wad baru2 ni, hanya makan bubur selama 1o hari kemudian makin sihat :)

Zalin Mansor said...Reply To This Comment

kalah bubur McD ni kak..hehe..

Aishah Jahirah said...Reply To This Comment

wah ada lg lagi daging korbannye...erm makanan mcm ni time demam terbuka selera..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...