Thursday, December 27, 2012

Buku Sekolah

Salam
Hari ini dijadualkan hari membeli buku sekolah anak-anak. Jadual yang diberi entah mana hilangnya masa pindah haritu. Main terjah saja lah walau kurang pasti tarikh dan waktunya.

Gerak dari rumah jam 10.10 minit pagi. Keluarkan duit dulu terus serbu koperasi sekolah. Beratur agak panjang juga tadi.



Alhamdulillah selesai sudah urusan beli buku untuk dua orang anak ni. Berat lak tu mengusung buku dua plastik besar ni. RM 196.20 untuk dua orang anak. Fuhhh lega. Baju senaman untuk adik ad takda stok itu kemudian lah cari kot.

www.tips-fb.com

8 comments:

Ezy Chiaki said...Reply To This Comment

teringat ase zmn sekolah dulu..
excited sgt nk beli buku..
hihi

kiera'sakura said...Reply To This Comment

tingat dulu time kira skolah rendah. nk pegi beli buku sndiri. konon nk berdikari hihihi

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

kalau kita dulu time ari daftar baru kelam kabut nak beli kan

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

ayuh kmbali ke sekolah

MaMa Rey said...Reply To This Comment

hujung tahun ni memang sibuk dgn urusan sekolah anak2 kan..saya pun belum habiw2 lg nak uruskan semua

diana said...Reply To This Comment

sibuk la mak ayah dalam minggu ni..kan?/

Mas Zull said...Reply To This Comment

assalamualalaikum lydia...persiapan bermulautk sesi tahun hadapan...:)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Huhu.mujur dah setel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...