Monday, December 3, 2012

Dapur

Assalamualaikum
Dah dua hari operasi memunggah barang ke rumah baru. Mujur pindah dekat je,boleh ulang alik selalu. Jatuh hati dengan seri kembangan sampai nak sangat bermastautin kat sini... Huhu



Sebab dapur dah siap,semalam angkut 3 kotak besar barang. Siap susun dah.. Cuma sebab grill tak siap pasang dan ada sikit lagi kerja perlu dijalankan tak berani kami nak letak pinggan yang tinggi nilai harganya. Mana tau kot ada orang jahat nak curi barang kami ke.. Haish bahaya

Eh jangan tak tau,di kejiranan kami memang ada budak jahat kerjanya mencuri kasut. Kasut kami je dah 4 pasang dia rembat. Dasar budak jahat, huhh!

Alhamdulillah urusan berjalan lancar..

www.tips-fb.com

12 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

cantik dapor akk

okey jgn letak barangan berharga lg

Rozita said...Reply To This Comment

cantiknya dapur...

Peri PiA said...Reply To This Comment

Alhamdulillah
semoga kita dilindungiNya,Amin

cantik nya dapur LM,luas pula tu

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

lawa nya dapur dia....nanti nak main masak2 kat stu boleh x

Zalin Mansor said...Reply To This Comment

akak seri kembangan area mane?

SYANI said...Reply To This Comment

Cantiknya KC.. bila la boleh dapat KC macam ni..

hnahdy said...Reply To This Comment

luas dapur.. langsir dapur jgn lupa :)

deno said...Reply To This Comment

cantik dapur akak.. seronok nanti masak guna dapur baru... :)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

wahhh cantiknya dapur akak

cik violet said...Reply To This Comment

luas dapur tp kuat sgt pencuri ni smpi 4 pasang dia rembat. huhu

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

kasut pun curi? =="

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

wah cantiknya dapur baru LM.. lagi gigihla nak masak lepas ni ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...