Tuesday, December 25, 2012

Durian Merah


Salam


"Durian tu merah?" itu ayat pertama saya bila nampak ada cina sedang makan durian merah ni di kundasang.

Terus lompat- lompat merengek nak makan. Mengalahkan orang mengidam la pulak... Rasanya tak la sesedap durian 101 atau musang king sebab isinya nipis saja. Rasanya pada lidah saya ada iras cenpedak sikit. Bau duriannya agak kurang. Apa nama durian ni? Err lupa dah,hihi
www.tips-fb.com

11 comments:

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Kakcik belum pernah 'jumpa' durian begitu...

Sidratul Muntaha said...Reply To This Comment

Sepit udang ke raja udang.lupalah.tpi adr udang2 la.

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

ini nama dia durian lupa daratan sebab dia dah x moh jadi durian 100%... hahaha

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Xpnh mkn..pnh tgok..

Ujie said...Reply To This Comment

ni bukan letak pewarna eh?
jakun jap saya..merah..comel pulak!

krole said...Reply To This Comment

namanya durian lalit wak~

eiela said...Reply To This Comment

merah macam inci, tapi nih natural colour kan. semulajadi.

ieda said...Reply To This Comment

aah durian merah memang terkenal disana .. tapi rasanya x lah sesedap durian tembaga disini kan ;)

diana said...Reply To This Comment

saya pun lupa dah apa namanya..tak pernah makan....

hnahdy said...Reply To This Comment

xpernah makan durian isi merah.

abah khalisha said...Reply To This Comment

X pernah rasa lg durian ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...