Monday, December 3, 2012

Janji Orang Kita


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Entah kenapa hati ni rasa nak naik angin saja kalau fikir pasal janji yang dimungkiri. Ada orang kata, ala..biasalah tu. Tapi saya ni memang tak boleh tahan bab orang mungkir janji ni. 

Cerita pasal grill je pun. Dah janji minta mereka pasang sabtu sebab kalau boleh kami nak pindah ahad. Sampai semalam tak siap pasang, baru pasang separuh. Nak letak barang berharga risau juga dengan pagar tak berpasang lagi. Ada pula malam-malam perabot kami diangkut pencuri nanti.

Kalau diikutkan hati memang rasa nak marah depan-depan saja. Tapi bila fikir tak dapat apa pun marah sebab memang tak siap bendanya. Baik sabar je la...
www.tips-fb.com

14 comments:

Zalin Mansor said...Reply To This Comment

sabar kak..dah siap pasang, baru ler marah dorang..hehe..

Cik Gadis Tak Comel said...Reply To This Comment

Sabarjelah akak . sooner or later grill akak tu sipa jugak ^ ^ Senyum ehh ?
Saya buat GA : http://cikgadistakcomel.blogspot.com/2012/12/be-my-200th-follower-ga.html . Join or tolong Faie promote . * awak follow saya , saya follow awak . Thanks ^ ^

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kalau tak boleh janganlah berjanji betul tak. Yg takbaik bila janji dia buat kita pun terpaksa mungkir pada org lain. Nasib baik belum tempah lori nak pindah. Kalau tak dah adik pulak si pemandu lori iut kata mungkir..

hnahdy said...Reply To This Comment

mmg dah dapat agak. dari dulu lagi mak abah hana ambik kotraktor cina untuk buat rumah atau apa2 yang berkaitan dengan rumah..

kebanyakan pekerja melayu kkdang2 lambat buat keja. bukan nak memperlekehkan tapi itu kenyataaan

sabar je lah ye.. minum air dulu

deno said...Reply To This Comment

sabar je la kan akak...

kiera'sakura said...Reply To This Comment

tkt klu akak mrah lg dorg buat keja cincai

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

miza..biar dorang pasang dulu..lepas tu baru awak bebel..hehe..perli2 mcm tu..nanti bak kata kiera awak sound awal nie tup2 dorang wat keje halai balai...

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

byk betol dugaan kan.wah blog berwajah baru

krole said...Reply To This Comment

aduh!!! le lak dorank bat camtu...sabar yew wak...tnggu siap pastu wak buh kaw2 kat dornk tu~walhal mende kta bayar...aish!!!

fadzli Amir said...Reply To This Comment

Salam...dulu selalu dgr org kata janji melayu, tapi bila dah bekerja dgn cina, baru tahu sama je apa bangsa pun kalau dah perangai macam tu memang macam tu...lagi teruk rasanya dari melayu...

diana said...Reply To This Comment

amuk je LM..baru depa tau nanti..heheh

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

biasa la LM..jnjianusia ni ada byk jnis..

Izan Ishak said...Reply To This Comment

kes miza ni sama je mcm kami dulu. rasa serik pun ada bila berurusan dgn org kita. tapi takpe... itu semua jadi pengajaran. mmg blacklist terus org tu.

Peri PiA said...Reply To This Comment

tu la,ade je hal kan?

sabar ye LM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...