Wednesday, December 19, 2012

Kemalangan Ngeri


Salam
Bila memandu dan terserempak denan kemalangan ngeri mula ketar lutut sampai rasa nak pitam



Saya ni tak boleh tengok darah. Tengok darah mula rasa nak pitam dan muntah. Kemalangan ngeri ni melibatkan kereta dan sebuah lori. Saya tak pasti pemandu kereta yang hancur tu selamat atau tidak,apa yang saya nampak cuma darah merata tempat dan orang ramai sedaya upaya cuba mengeluarkan mangsa.

Korang ok ke kalau memandu dan terjumpa kemalangan ngeri? Huhu
www.tips-fb.com

10 comments:

Zulkbo zulkboCom said...Reply To This Comment

Allahuakbar!
kuat impaknya tu..sampai
kemek kereta..hanya keajaiban
sahaja boleh menyelamatkan
pemandunya..saya pun jenis ketar
lutut juga bila tengok kemlangan nih
samalah kita ye :)

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

sy pun tak blh tgk darah rasa ngeri.

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

nampak dasyat tu...remuk teruk, bila ni?
kalau saya, rasanya akan terbayang2 kat mata bila nak tidur malam.

diana said...Reply To This Comment

bila nampak kemalangan je mesti sepanjang jalan tu kita insaf je rasa..berhati2 je bawak keta..tapiesok lusa lupa dah pasal kemalangantu..hahah

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

okey da teruskan perjalanan

cume doakan die baik2 je

Cheq Sue said...Reply To This Comment

saya pun xleh...kalau tengok nanti xleh bawa kereta, dok teringat je

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

nauzubillah..takut!!

kiera'sakura said...Reply To This Comment

innalilah......

semalam pun sama kira terserempak dgn eksiden nie. kaki dia terlipat patah rasanya huuuu moga semuanya selamat hendakNya amin

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

shida pun sama kalau tgok xcdnt menggeletar je...nyaris2 xcdnt pun mcm tu jugak....

deno said...Reply To This Comment

erk.. deno belum pernah jumpa lagi... ngerinya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...