Friday, December 7, 2012

Kemalasan Kah Ini?

Salam
Terasa sangat malas nak masak. Hampir semua rempah dah ada dalam bungkusan. Ye lah dah kemas nak pindah kan? Tapi bila nak masak tadi tercari- cari mana kayu manis,mana rempah kari. Leceh!

Akhirnya saya masak nasi putih dan kari ayam saja bersama papadom. Eh betul ke eja gitu? Nanti la esok lusa dah pindah baru ada mood masak. Siyes malas . Tengok kotak bersepah ni pun rasa nak muntah.

Jap lagi nak kena pasang langsir kat umah baru. Risau tidur malamku di skodeng tanpa langsir.. Ekeke
www.tips-fb.com

13 comments:

Nur Faie said...Reply To This Comment

Selamat berkemas , kakak ^ ^ Hee ~ Kalau makan papadom tu dengan nasi panas2 pun sedap :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

sedapnya,nak papadom hihihi

btl.kena pasang langsir

Rozita said...Reply To This Comment

bukan malas tu...malas tak masak langsung...hihi

deno said...Reply To This Comment

hihi... jgn malas2 kak.. hihi.. hari ni ma deno masak sayur masak lemak putih dan daging goreng :)

Mas Zull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia...seronoknya nak pindah rumah baru yer..;)

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

waaa akak dh nk pindah umah baru ke....sonoknyeeee.....

p/s : lawa header!!

PaPa Blogger said...Reply To This Comment

Pindah rumah baru erk?? syoknya.. hehehe pindah kat ner kak??

Al Fatihah Untuk Arwah: Genap Sebulan Pemergiannya

diana said...Reply To This Comment

rumah saya ni kalau goreng papadom tak dan nak makan dengan nasik pun..hahah

krole said...Reply To This Comment

besa r wak..letih tu,byk2kan berehat nnt yew~

ctpayong said...Reply To This Comment

assalamualaikum wbt.

tu bukan tanda malas tapi akak rasa sebab mood tak stabil kot bila tengok sekeliling belom siap kemas.

slow2 & steady.

hnahdy said...Reply To This Comment

terpancar wajah keseronokan di situ

Tihara said...Reply To This Comment

as salam

masak ni kalau datang mod rajin huih mcm2 nak dibuatnye kan..kalo mod larikkk..aduyaii :)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kan. sgt mlas nk memasak klu cari barang semua xjmpe hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...