Thursday, December 13, 2012

Kisah Kunci Tadi

Salam...
Kisah kunci rumah yang hilang cukup buat saya sakit kepala sampai nak muntah bila menonggeng sana sini mencari.

Tup tup dapat la sms dari laling. Dia kata sori kunci ada dalam beg kerja dia. Tak tau macam mana ada dalam beg dia.

Laaa sori apasal laling oi? Anak awak si kerinting tu la punya kerja. Malam tadi rebut kunci tu dengan dia. Terus simpan atas meja dalam bakul kunci. Tempat kunci belum beli lagi pun plan nak ambik kat umah segamat saja. Rupanya dia ambik dari atas meja dan masukkan dalam beg kerja laling.

Makin panjang akal budak rambut kerinting ni. Nak marah tak boleh,bukan faham pun. Grrr



www.tips-fb.com

4 comments:

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Redha je la... :)

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Oh ni kisahnya...mujur tak hilang kuncinya..

hnahdy said...Reply To This Comment

hehe penat cari

elly norman said...Reply To This Comment

wah ada sambungan lagik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...