Sunday, December 30, 2012

Mandy Rice

Salam Ahad
Hari ni berjemaah semua bangun lewat. Sedap berguling pukul 10 semua tak celik mata lagi. Lepas menyidai kain dan kemas serba sikit pukul 1 terus keluar cari makan

Sebab saya dah lama tak makan shawarma sejak balik dari qatar maka encik laling bawakan kami ke restoran arab untuk lunch.



Makan nasi mandy saiz large, ambik satu set saja. Kebab dan juga azhad makan shawarma. Kami yang lain bungkus saja shawarma tu untuk di makan kemudian

Ada kuah kari disediakan, rasa yang enak nyum- nyum. Cuma harga jauh beza lah dengan qatar. Dulu rasa qatar tu macam mahal. Rupanya di sini harga banyak tu saiz L dah RM30, kalau sedulang kat qatar tu baru RM18 tapi nasi dan ayam dia lebih besar dan banyak. Mahal ye makanan kat negara kita rupanya walau harga barang tak semahal qatar.

Apa pun makanannya sedap memuaskan hati. Alhamdulillah...
www.tips-fb.com

9 comments:

Nurina Izzati said...Reply To This Comment

nampak sedaaaaaaappppp

Izan Ishak said...Reply To This Comment

sedapnya tgk dgn nasinya yg panjang2 tu. makan sikit pun dah kenyang kan~

Cik Kamoo said...Reply To This Comment

Dh lama x makan nasi....sedapnye tgk!!

ieda said...Reply To This Comment

aah nampak sedap dik !
yumx3 ...........;)

laskar pelangi said...Reply To This Comment

Yummy:)
Sedappppp!

abah khalisha said...Reply To This Comment

mmg leh tahan mahal makanan kat malaysia..itu makan mmg kenyang betul dibuatnya

akuanakpahang said...Reply To This Comment

Salam, singgah zairah semoga anda ceria sekeluarga. Jom Singgah, Citra Nukilan Sekadar Perkongsian" AKU ANAK PAHANG "

hotmasakini said...Reply To This Comment

nice blog..byk kna godek entri die ni,jemput folo kembali http://hotmasakini.blogspot.com/

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

teringin nak makan..mesti sedap nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...