Monday, December 10, 2012

Manggis

Salam
Rasanya sejak duk qatar dah lama saya tak makan manggis dengan rakus sekali. Jarang jumpa,kalau beli pun makan jamah saja. Kat qatar sesekali ada juga beli manggis dari thailand



Niat hati nak ajak laling pergi pesta buah- buahan di putrajaya tapi banyak kerja perlu diselesaikan. Kebetulan semalam laling belikan manggis terus ngap tanpa fikir pasal kesihatan. Musim buah bukan selalu kan? Alang-alang dah ada di tanah air baik makan saja ... Hehehe

www.tips-fb.com

10 comments:

diana said...Reply To This Comment

saya suka manggis...suami ada beli kemarin.saya mkn sorang je,,hehe...

abah khalisha said...Reply To This Comment

fuh sedapnya...

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

dah lama x makan manggis

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

fav jugak nih..tapi kena tggu 100 hari kot bar dapat makan

cik violet said...Reply To This Comment

sedapnye manggis. lame juga xpekene manggis ni :)

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Dua hari lepas saya pun makan manggis. Rezeki mak mertua bawa balik dr kampung..sedap rasanya

citarasa rinduan said...Reply To This Comment

mmg kan..
musim buah.. makan jer

Syira Qahira said...Reply To This Comment

salam

buah manggis tak berapa menjadi plak tahun ni... nak beli pun serba salah sebab selalu buahnya keras je..hoho

krole said...Reply To This Comment

bru jgk pas mam manggis with wife..sedapnye kan wak~

kiera'sakura said...Reply To This Comment

klu makan manggis mesti jari saya comot huuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...