Thursday, December 6, 2012

Masak Cincai

Salam
Sihat semua? Saya diburu kebusyan...huhu. Ni baru lepas dinner. Masak petang cincai saja dan terus makan. Licin terus,alhamdulillah

Tak tau nak masak apa. Jadinya saya masak sambal ayam cili api manja-manja saja pedasnya, letak banyak sikit tomato ceri tadi .Ops kalau buah hati saya shida tu pedas kot di lidah dia.. Hiks. Sayur taugeh dengan kucai buat berkuah sikit goreng berkicap.

Laju semua makan. Amboi, makan lauk cincai tu sedap pula ye kalian semua? Menu korang apa ye?

www.tips-fb.com

9 comments:

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

masak manja2 pun sedap la awak...jgn pedas sangat..ingat awak tu de gastrik.

Izan Ishak said...Reply To This Comment

wahhh...cincai2 masak mmg licin selalunya.

ptg tadi en hubby balik keje terus masuk dapur tolong masak ikan siakap 3 rasa. sbb aritu bininya buat tak pedas.

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Masak daging ubi kentang je..hehe

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Awalnya dinner...saya tadi buka puasa.. Mmg kadang2 lauk yg masak cincai terasa sedap drp lauk yg masak payah2..

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

ingat ke 'masak cincai' tu nama menu terbaru sis... ngee

hnahdy said...Reply To This Comment

masak cincai2 pun sedap gak..

diana said...Reply To This Comment

cincai2 lagi sedap..:)

citarasa rinduan said...Reply To This Comment

kak ayu dinner kerap skip...

tapi lunch mmg makan banyaklah.

ps: cincai lagi syokkk

Peri PiA said...Reply To This Comment

masuk dari hati,masak with iman
tu yg sedap tu kan,LM syg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...