Saturday, December 1, 2012

Pindah Kecil

Salam buat semua
Orang sedang pasang grill tu. Jap lagi lepas asar dah boleh la nampaknya saya dan laling pindah kecil. Pindah kecil tu pindah sikit la... Angkut barang kecil dulu ke rumah kami. Nanti minggu depan baru pindah terus.

Lori belum dapat lagi. Mahalnye lori,sekali angkut lori kecil je nak rm150. Padahal baris sebelah je pun. Bukan baris jauh pun bak pindah

Jadilah saya orang tetap seri kembangan lepas ni... Dah beli rumah memang kena duduk lama la kan? Umah segamat? Sob sob... Sebulan sekali pun susah nak balik dah. Busy urus renovation umah baru ni. Okey umah dah siap boleh la lepas ni balik kampung selalu. Tak sangka saya jadi orang selangor sekarang ni... Hoyee

Tak la selalu sebulan sekali kot...

www.tips-fb.com

5 comments:

ash said...Reply To This Comment

Hehe.. Ok ler tu.. Pindah runah ni part angkut barang2 besar la paling memenatkan.. Almari, katil.. Haihhh :-)

BY: djdanchef
== ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

Amyna said...Reply To This Comment

Ohhh... selamat angkut barang LM, Take care tau...

Nana said...Reply To This Comment

bestnya bila nak masuk rumah br...semangat nak berdeko.awk, rumah segamat tu awk buat homestay je awk.sayang kalau wat sewa...homestay ok sket.

saniah said...Reply To This Comment

Pindah rumah??? Alahaii penat laa...akak dah serik :-)
Selamat mngangkut dik...take care :-)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

nak tolong awak pindah pun kita jauh..x sabar la kan nak pindah..bab mengemas barang2 tu leceh dan memenatkan..sabr ye awak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...