Sunday, December 9, 2012

Pindah Malam

Assalamualaikum

Akhirnya saya pindah juga jumaat haritu. Jumaat malam sabtu. Selepas hujan reda terus angkut barang lepas isya'.



4 trip juga angkut barang. Alhamdulillah selesai pindah lega hati. Dapat masuk rumah sendiri memang rasa puas hati. Rumah kat segamat? Biarlah.. Takmo sewakan. Penuh barang tak tau nak letak mana. Homestay? lagi geli sebab bagi orang pakai tilam kita. Huhu... Lagi pun kalau balik segamat memang kami tido umah kami.

Lega... Tapi pindah di malam hari macam orang lari tak bayar sewa je kan? Hehehe
www.tips-fb.com

9 comments:

saniah said...Reply To This Comment

Akak mmg selalu pindah mlm..terasa cepat kerja dan tak panas...tp tak suka pindah ni sbb terasa hidup dlm habuk..hehee
So miza kena lah masukkan gambar rmh baru ni...nk tgk laaa :-)

iyan shazlind said...Reply To This Comment

Alhamdulillah dah selesai pindah...:)

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

kalau duduk umah tinggi mcm kita memang better pindah malam.. kekekekeke. takpe lari dr rumah sendiri jugak

Aziela said...Reply To This Comment

Selamat menjadi warga KL yer kak... Kira permanentlah nie kan.

abah khalisha said...Reply To This Comment

kena kerap jenguk lah rumah tu

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

awak....alhamdulillah dah selamat pindah pun ye...lepas nie jenuh plak nak mencari umah awak...

elly norman said...Reply To This Comment

miza ..., dapat jugak kan pindah sebelum bebudak naik skola... Alhamdulillah... tercapai jugak impian...

QasehnyaRania said...Reply To This Comment

alhamdulillah.sronok kan duduk rumah sendiri ;D
nway, salam kenal dari blog deno :D

kiera'sakura said...Reply To This Comment

Alhamdulilah semuanya selesai. sama la mcm ktorg dlu pindah malam sbb dah tatahan sgt dok umah tue. dpt je lampu ijau cepat2 pindah hihihi lagi pun sbb besoknya masuk bulan baru kena la pindah sebelum 12 malam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...