Sunday, December 2, 2012

Satay Dan Bola

Salam

Saya: sayang...rasa ngidam nak satay la.Malam ni jom cari satay nak?
Laling:malam ni kan ada bola?
Saya: ha? Apa kaitan bola dengan satay?kita nak pergi kedai jual satay je pun..(buat-buat tak paham laling nak tengok bola)
Laling: ye laaaa
Saya: yeay!!!

Sampai sana order nasi briyani kambing makan kongsi bertiga. Kenyang macam nak pengsan sampai lupa kisah satay. Baru tarik handbag nak ajak balik.. Tetiba satay sampai. Hambek!!! Laling belikan 25 cucuk kot satay tu. cam banyak je..

Kunyah satay dalam keriuhan kaum adam bersorang tengok game bola malam tadi.. Huhu

P/s: kuat makannye saye
www.tips-fb.com

9 comments:

ieda said...Reply To This Comment

ahhaha akhirnya LM dpt juga makan satay kan !

Tihara said...Reply To This Comment

as salam

best nya, makan sate:)

deno said...Reply To This Comment

laaa... akak mkn satey ke semalam... kita sama la maknanya kak... semalam deno cakap kat abah rasa nak makan satey... dah lama betul tak mkn.. tapi tak jadi sebab takde org nak belikan... abah tengok bola.. jadi sampai hari ni belum dpt mkn... semalam just makan jemput-jemput bawan..

nanti nak minta abah belikan satey juga... hehe

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

ngidam ke LM??

krole said...Reply To This Comment

hahaha bukan selalu pon wak ngee~best pe skali skala mam gtu hihi..meriah g ngan sorakan gol smalam~

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Wah sedap nya makan.. Mesti kemeriahan di kedai tu yg buat satay rasa lebih sedap..

citarasa rinduan said...Reply To This Comment

jeng2...


jangan222!!!

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

shida bukan penggemar satay...dan kambing jugak..huhuhu..

kiera'sakura said...Reply To This Comment

untung dedua la. akak dpt makan satay husben akak dapat tgk bola hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...