Monday, December 17, 2012

Semangat

Salam
Dalam apa kerja yang kita nak buat mestilah ada semangat. Bila malas satu apa pun tak jadi. Kalau buat juga pasti hasilnya teruk.

Saya ni kalau nak membaking ke apa ke kena tengok semangat dulu. Kalau semangat berkobar laju lah saya buat,kalau lemau saja baik jangan buat. Kalau kek tu bantat rasa nak buang saja kan? Sampai terpikir ini kek le bengkang

Eh dalam esbok takda apa tau,malam ni makan kat luar boleh ke? Ehehe
www.tips-fb.com

9 comments:

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

ayuh semua kita bersemangat skit

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Betul.. Saya pun sama.. Kalau takda semangat mmg la mcm buat tak buat je.. Makan kat mana nati tu? Nk join..

krole said...Reply To This Comment

wuah nak makan luaq..nak ikot~

krole said...Reply To This Comment

wuah nak makan luaq..nak ikot~

abah khalisha said...Reply To This Comment

itulah kalau malas apa pun tk jadi kan

L said...Reply To This Comment

betul tuh. kalau dan semangat.. buat apa pun jadi.. huu

maya amir said...Reply To This Comment

eh sama lah dgn saya.. heheh..kalau penyakit M dan tadek semangat dtg memang takleh buat ape..hehehe

diana said...Reply To This Comment

malam ni saya nak masak kari ikan la..tapi cakap saja..belum bangun untuk masak lagi..rasaya tinggal harapan saja la..heheheh

deno said...Reply To This Comment

ha'ah.. mesti ada semnagat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...