Friday, December 14, 2012

Talapia Goreng


Salam Jumaat
Menu apa hari ni kawan-kawan? Saya cuma masak simple saja hari ni. Kebetulan encik Z ada belikan ikan talapia semalam maka hari ni menu kami ikan talapia goreng dan sayur lemak pucuk nasi campur keledek.



Taraaa inilah ikan talapia goreng saya. Kacak kan? Aumm besar sungguh saiznya. Ngam- ngan saja kuali tefal merah bata saya tu.

Goreng pun sodap!
www.tips-fb.com

9 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

sedapnya...pandai LM gooreng, tak tercabut isinya pun...

Mon MonaLea said...Reply To This Comment

Nampak sedap ....

abah khalisha said...Reply To This Comment

makan pulak dengan sambal tempoyak..fuh

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

sedapnya ikan talapia goreng.. siap curah bawang ngan cili.. tu lagi terangkat.. makan ngan nasi panas2.. kan..

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

belalang kureng sket mkn ikan...lagi2 ikan sungai...ngee :)

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

sedapnya. suka bawang byk2 macam kat atas

fiqkbe said...Reply To This Comment

nyum3... lapar pulak tgk ikan talapia goreng ni ;)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kadang makan yg simple pun lg sedap dari yg special2 kan kak :D

cik laili said...Reply To This Comment

sedapnya..dah lama tak makan ikan tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...