Wednesday, January 2, 2013

First Day


Salam buat semua
Hari pertama persekolahan buat anak- anak teruja nak ke sekolah. Awal subuh lagi mereka dah bangun bersiap.



Sekolah agama ayah hantar,siap hantar aqilah sekali. Sekolah kebangsaan pula mereka naik bas saja sendiri tadi. Ingatkan encik suami yang nak ke sekolah uruskan bayaran dengan cikgu kelas, tup-tup dia kata biar saya yang urus sebab dia ada kerja. Dah pukul 3.30 baru terhegeh- hegeh nak pergi sekolah dengan hujan lebat tu.

Cikgu azhad dapat jumpa tapi cikgu maisarah puas saya mengeliling sekolah tak jumpa. Akhirnya saya bayar saja yuran PIBG pada cikgu azhad supaya maisarah tak perlu bawa banyak duit esok untuk dibayar kepada cikgunya.

Lega urusan anak dah selesai. Sampai rumah gigil kesejukan sebab abaya basah sampai lencun. Seluar jeans yang dalam abaya pun basah sampai lutut sebab tempias. Huhu... Lebat sungguh hujan petang ni

www.tips-fb.com

14 comments:

diana said...Reply To This Comment

lega rasa bila selesai urusan sekolah anak2..kan??

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Tentu seronok tu ...say tgk tadi ramai parents yg htr anak sampai ke perhimpunan sekolah...

Yaya Azura said...Reply To This Comment

tinggal baby syafiq je lah yg meneman LM kat rumah ye..

khairunnisa ♥ said...Reply To This Comment

assalamualaikum, waa..comel dengan pakaian sekolah..

moga adik-adik kecil ni belajar elok2 ;) study smart..

..:::FIRDAUS@HUDA::.. said...Reply To This Comment

Hujan rahmat tuk anak2 jg tu...klu panas kat sek depa asyik qeyau ja.... Tp jgn lupa pesan jgn takut p toilet...satg hujan kat luaq clas...dlm clas yg banjir...haqu.....

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

kereta sebelah yang besar tu kak..hehe..

Twitter dah tak ada kak..bukan tukar nama..hehe

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Semua ank gi sek..tgglla kita je ek..LM dgn bb syafiq..rin dgn aish..huhu..

Ummi Syafiq said...Reply To This Comment

Betul tu diana

Ummi Syafiq said...Reply To This Comment

Hihihi... Sgt teruja

Ummi Syafiq said...Reply To This Comment

Syafiq masih setia

Ummi Syafiq said...Reply To This Comment

Amin... Tq nisa

Ummi Syafiq said...Reply To This Comment

Hihihi.. Berkumpul cam ank ayam je dorang td

Ummi Syafiq said...Reply To This Comment

Ops kereta bank tu haji HJ

Ummi Syafiq said...Reply To This Comment

Samalah kita rine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...