Sunday, January 13, 2013

Patin Masak Tempoyak

Assalamualaikum
Tak larat sungguh nampak gayanya bila selsema ni. Maka pecah rekod lagi dapur berasap di hari ahad... Huhu



Lauk dah takda sangat pun sebenarnya. Maka dua ketul ikan patin yang ada saya masak asam tempoyak. Untuk anak- anak saya buat sambal udang, telur dadar dan ada sedikit sayur kobis masak air.

Serba ringkas... Korang projek apa harini?
www.tips-fb.com

7 comments:

Muslimah Optimis said...Reply To This Comment

sedapnyeeeeeeeeeee....

ieda said...Reply To This Comment

akk x makan LM ..
semua x makan .. kecuali di grg .. suami sahaja yg makan ;)

ohcikgu said...Reply To This Comment

dah lama tak makan nih..yumyum.

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

masak smbl tumis ngn daging kcp je..simple jgk..

deno said...Reply To This Comment

deno tak makan patin... tapi ma abah makan je ikan patin.. huhu

ejulz said...Reply To This Comment

waaaaa.. sedapnye.. hehe. kalau x silap kak ieda pun ada msak ni jugak dulu.. hehe

titan said...Reply To This Comment

mesti sedap kan ikan patin tu. lama betul tak makan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...