Monday, March 11, 2013

Alahai...


Assalamualaikum dan salam sejahtera



Budak bujang ni dah setahun 8 bulan. Otak jalan je nak buat itu dan ini. Tengok tu... Sibuk kita mengampai baju dia sibuk bersantai baring kat lantai kotor depan gate sambil baca buku.

Tak pasal- pasal kena tukar baju bagai. Urut dada je ka dengan kerenah budak bambam ni.

Ada yang windu dak bambam ni? Hehehe
www.tips-fb.com

14 comments:

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

rindu lah.dh besar dh dye!

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...Reply To This Comment

tunjuk kat mama nya, belajar boleh dimana2

Nurul Syafiqah said...Reply To This Comment

masa jumpa dulu kena dukung skrg dah pandai gerak sana sini

Kakzakie said...Reply To This Comment

Ligat di adik..
Macam ni tak boleh cuai silap-silap masuk bawah meja pun ye juga:)

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

budak bambam ni dah besar...
rindu nye kat bf tecik!!!

deno said...Reply To This Comment

syafiq dah besar!:)

cik chinta said...Reply To This Comment

kcik2 da rjin

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Weeee blh jd pakwe princess

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Kikiki.. Haah kot? Tu lah yg dia pk agaknya

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Skrg dah ligat dah dik pika

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Mmg ligat kak zakie.. Bkn bwh meja atas meja smua dia blh ada

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Rindu? Meh la dating

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Alhamdulillah:)

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Harapnya smpi besar:) ameen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...