Monday, March 18, 2013

Apam Beras


Assalamualaikum...
Alhamdulillah menjadi dengan cantik apam beras hasil dari rujukan dari blog kak yatie ni. Memang selalu selongkar ke blog www.yatiememories.blogspot.com ni untuk cari kuih,kek dan segala jenis talam dan agar-agar pun sejak dulu lagi



Cantik gebu dan encik laling kata sedap macam apam eno katanya. Memang sedap semua budak kecik dalam rumah ni suka. Alhamdulillah dapat mereka bawa bekal ke sekolah apam ni tadi... Tq kak yatie kerana sudi berkongsi resepi.

Teruja bak buat sebab haritu nampak CM pemilik www.tiffinbiru.com kata sedap apam ni. Semalam saja jenguk blog kak yatie dan terus blend nasi yang ada. Sedap!
www.tips-fb.com

8 comments:

S..U..D..@..I..S said...Reply To This Comment

uihsss cantik nmpak apam tu color menarik

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

wahhhhhh sedapnyaaaa.... dia makan kosong mcm ni or ada kuah?

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

sekali tgk mcm macaron le plak

Yatie said...Reply To This Comment

tq coz mencuba resepi apam beras ni, mmng sedapkan..akak pun ntah berapa kali ntah buat sbb suka sangat..tak payah guna eno segala..mudahkan...

KuNanGKuNanG said...Reply To This Comment

sy teringin sgt nk makan apam ni.weekend td mintak husband carikan dia kata xde jual..pg ni nak singgah mane2 gera dh xsempai sbb kuar rumah lambt dah.harap2 sok ada..

Izan Ishak said...Reply To This Comment

alaaa miza... cantiknya apam beras tu. ada masa nak cuba buat jugalah...

kalau masuk blog kak yatie mmg suka skodeng mcm2 resepi...semuanya cam nak buat.

diana said...Reply To This Comment

nampak comel je..heheh

deno said...Reply To This Comment

wah! comel2:) tapi mesti syg nak mkn apam ada kaler comel mcm ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...