Wednesday, March 20, 2013

Biskut Marie


Assalamualaikum
Beberapa kali beli biskut dalam tin mesti banyak biskut marie yang tak termakan. Belum kira biskut marie yang dibeli sebungkus tu.



Tengok! Banyak kan? Hurmm rasa-rasa nak buat apa dengan biskut ni? Dah la biskut marie yang dalam paket kecik tu jenis yang coklat, siyes akak tak lalu nak makan. Projek kan saja jadi kek batik? Hurm...

P/s: kadang-kadang saya rasa rugi beli biskut dalam tin, bukan banyak sangat pun dah la mahal. Lepas tu biskut bukan semua sedap. Biskut yang sedap ada sikit je, setakat biskut krim tengah tu banyak la pulak dalam tu.

Kata LM: korang kalau beli biskut campur-campur ni makan pilih-pilih tak? Kalau rumah LM ni mesti pilih yang sedap dulu. Hehe

www.tips-fb.com

5 comments:

Ummiarissa Mahdi said...Reply To This Comment

ha'ah..makan pilih2 kalau beli biskut campur2...betul tu bukan semuanya sedap...harap tin je besar..

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

hehehehhe...dulu mmg awin tak layan biskut... tpppp sekarang ini aje la makanan ringan blh di makan... huuuuhuhuuhu

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

time duk hostel dlu mak dtg mesti belikan biskut tin ni..
tp for sure korek2 yg bawah nk chipsmore tu..sudahnye yg xsedp xabis..huhu

deno said...Reply To This Comment

biskut merie nih deno suka makan cicah air teh o...

Izan Ishak said...Reply To This Comment

Anak2 izan pun sama... akan makan yg sedap je esp yang coklat. Biskut marie, yang krim2 semua tersadai je sampai penuh sebalang besar bila dok kumpul2. Mmg rugi pun beli biskut tin ni, kita pun bayar harga tinnya juga. skrg beli biskut campur yg dlm peket je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...