Monday, March 11, 2013

Keguguran

Assalamualaikum
Hurm pahit untuk saya mulakan ayat di entri kali ini. Maaf sangat LM mohon buat sahabat baik salmi yang baru saja keguguran rupanya. Takziah buat sal dan LM doakan agar sal cepat sembuh dan beroleh rezeki lain dalam masa terdekat ni ye.

Terasa sangat bersalah kerana la tak bertanyakan khabar salmi, tak sangka dia hamil dan keguguran. Jika korang nak tau salmi ni lah yang bersusah payah kirim kan dodol buat LM dari utara dulu.

Maaf kan LM kerana tak berhubung lama dengan sal, maaf juga sal dah naik dari mc baru LM tau sal keguguran. Moga tabah dan redha dengan ujian getir kehilangan ini.

Demi Allah, siapa yang pernah keguguran atau sedang mengalami keguguran pastinya tau apa yang salmi rasa. Moga kita sama2 doakan salmi cepat sembuh, cepat ceria semula dan akan dapat baby baru ye sal. Ilebiu sal... Sama mcm dulu, tapi urusan duniawi selalu jadi penghalang untuk i jejak u. Muahh moga sal tabah ..

P/s: perpisahan tiada lagi pertemuan mungkin nampak memedihkan,namun kepedihan itu mungkin juga menjadi kebahagiaan di hati pihak lain...wallahua'lam.
www.tips-fb.com

10 comments:

Lelord said...Reply To This Comment

Takziah..insyaallah akan ada rezeki utk Salmi

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

insya'Allah akan ada yang menggantinya...Allah Maha Mengetahui apa yang baik untuk kita, kak...

Yaya Azura said...Reply To This Comment

Semoga beroleh rezeki lain buat masa terdekat..tabah ye Salmi..

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Moga2 salmi tabah:)

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Betul tu dik sunah:)

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Sama2 kita doakan salmi ye yaya

al- lavendari said...Reply To This Comment

semuanya telah ditentukan olehNya .. redha sahajalah menerimanya.

Cik Cammy Lia said...Reply To This Comment

I'Allah....xlama lg dpt bb baru :-) kebanyakan kawan sy mcm tu la.. sebulan dua pas gugur terus lekat blk :-)

Zulkbo zulkboCom said...Reply To This Comment

salam..
simpati dan takziah juga
dari saya..moga Salmi cepat
sembuh..

deno said...Reply To This Comment

salam takziah.. sedih bila dengar ada berita macam ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...