Wednesday, March 13, 2013

Panas Dan Hujan

Assalamualaikum

Selamat petang. Dada berdebar kencang. Entah kenapa petang ni berdebar pula bila hujan lebat berserta ribut melanda. Biasanya hujan tak la ribut kuat sangat. Harini dengan petir dan guruh. Kecut perut dibuatnya



Pepohon meliuk lentok, hujan turun selebat-lebatnya. Langit gelap petanda hujan mungkin lama baru berhenti. Moga kesayangan hati selamat sampai rumah hendaknya

P/s:bila panas tak bererti takkan hujan. Bila bahagia mungkin juga dugaan bakal mendatang. Siap sedialah hadapi sebarang kemungkinan. Hujan atau panas keduanya memberi manfaat. Duka atau gembira keduanya memberi hikmah di sebalik setiap kejadian. Yang baik pastinya dari Allah, yang buruk itu sudah tentu akibat dari kesilapan kita dalam percaturan hidup ini... Muhasabah diri^_*
www.tips-fb.com

4 comments:

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

sini xujan pun awk...ujan2 nie sejuk skit

kiera'sakura said...Reply To This Comment

sini dah banyak hari tak ujan. bahangnya subhanallah Allah je yang tau

diana said...Reply To This Comment

kat sini panas siang malam..tak hujan pun...bila la nak hujan...

Izan Ishak said...Reply To This Comment

miza, izan dari kecik mmg fobia sgt kalau hujan sekali dgn angin ribut. sbb masa kecik dulu bumbung rumah pernah terbang kena angin ributlah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...