Thursday, March 14, 2013

Suap

Assalamualaikum

Baru saja selesai menyuap qila dan syafiq.Memang biasa menyuap mereka sepinggan.Cuma memasak sambal sardin untuk mereka. Seperti semalam menyuap dia memang makan dengan berselera sekali. Malam semalam dia makan sendiri,tak habis pun. Tapi malam ni bertambah dia makan.

Hati menjadi sayu,menitis air mata ini.mungkinkah ada kesempatan untuk esok menyuap dua beradik ini. Menyuap anak kecil ini?

Mungkin kah ada lagi ayat "sedap ummi masak,esok masak macam ni lagi ye?". Andai tiada ummi esok hari suaplah sendiri mulutmu wahai kasih. Tak bererti tangan ini berhenti menyuap kasihku pada mu terhenti sampai di sini saja.

Entah apa yang berlaku esok tidak kita ketahui, apa yang hati ini tahu dan cukup tahu ... Tak pernah untuk terus menyayangi kalian hingga ke akhir hayat ini.
www.tips-fb.com

3 comments:

diana said...Reply To This Comment

sebak pulak rasa..sebab saya ni hari2 suap maisara makan..kadang2 tanya jugak sampai bila la kakak ni nak makan suap je..makan la sendiri..bila baca entry ni jadi sayu la pulak..

munna said...Reply To This Comment

samalah dgn anak munna... bila makan sendiri sikit je yg masuk ... tapi bila kita suapkan berselera diorg makan....

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

jgn ckp mcm tu sedih plak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...