Friday, April 5, 2013

Apa Mainan Anak Anda?

Assalamualaikum



Sibuk si kakak menulis pasti bambam syafiq ni nak kertas juga. Biasanya saya bagi dia pen sebab pensil lebih tajam dan bahaya. Risau tercucuk.

Jika anak pertama mungkin mereka leka dengan permainan tetapi jika anak yang ada abang kakak ni seawal usia syafiq ni memang dah kurang minat pada mainan kereta lori dan mainan berbunyi khas untuk mereka.

Apa yang mereka tau nampak akak pegang buku mereka nak buku juga. Bila
Difikir kembali memang benar dah lama sangat saya tak beli mainan untuk syafiq. Beli buku sajalah sebab dia lebih minat nak buku bila tengok akak abang mengadap buku dan pensel.

Nota kaki: dalam syafiq menyonteng kertas dia... Sempat lagi dia contong kaki saya dengan pen segaris. Haish budak ni, kurang lawa ke kaki saya ni sampai di muralnya pulak!

Kata LM: membina ukhwah itu mudah tetapi mengekalkan ukhwah itu amat payah.perasan tak?
www.tips-fb.com

4 comments:

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

hope syafiq membesar jadi bdk bijak...

diana said...Reply To This Comment

Mikhail suka main remote astro..kalau susun mainan dia sebaris sekali dengan remote mesti dia kan pilih remote..heheh

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

bagus sangat tu kak..nanti kecik kecik dah suka pegang buku..rajin membaca la besar nanti tu..hehe

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

kalo kakak awin, anak2 dia pi conteng handbag nk pi kerjaa... adoiiii... beli mahal pastu kena conteng mmg nasib laaa hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...