Wednesday, April 10, 2013

Gulai Rebung Campur Perut


Assalamualaikum
Hai korang.. Apa menu dinner malam ni?
Sesuai dengan kerajinan saya memerah kelapa dan atas permintaan encik laling... Maka terhasillah menu ini. Yihaaa rajin kan saya memasak! Grr berperang dengan setan yang menghasut tak bagi den masak tau! Vitamin M(malas) makin banyak dalam badan ni.



Tu dia... Orang negori ni kan suka makan gulai2. Rasanya mau bertambah2 encik laling makan malam ni kot. Almaklum la.. Bini masak sedap, eceh muntah hijau la korang baca. Ahaha

Lauk daging kicap untuk anak kecik, tapi hati asik duk pikir ngidam nak doyan dari tadi. Lauk dah lama masak tak pula rasa nak makan, guane tu?

Err ngidam nak doyan,nak eskrim, nak pulut mangga! Eh dah berbulan den ngidam pulut mangga tak dapat lagi tau!
www.tips-fb.com

5 comments:

Zulkbo zulkboCom said...Reply To This Comment

salam..
sedap tu..lama pulak tak
makan..tapi tak boleh makan
banyak, rebung banyak angin :)

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

daging kicap!! suke sangat!!! kicap!! kicap!! kicap!! hahahaa

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

sedap tu LM..fav hubby rine ni tau...

ngidam????

S.U.F.E.E.N.A.N said...Reply To This Comment

Lain mcm jerk ngidam ni,dik..ada apa2kah..?any good news to share?hihi

Tgk makanan tatkala perut tgh berdendang dondang amatlaaa menyeksakan.

Lapa,dik!!

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

hamboooii..rajinnye kakak saye nih..hiks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...