Friday, April 26, 2013

Keterpaksaan

Assalamualaikum.. Salam jumaat buat semua.

Dari pagi tak dapat buat kerja budak bambam ni mengamuk. Encik laling kerja dari rumah. Tak jadi apa pun syafiq ngamuk juga.

Rasanya dah tiga kali paksa suruh tido tetap tak lelap. Kali ni saya dah naik angin, rumah belum mop lagi... Nak masak, nak buat kerja lain. Saya suruh dia pejam mata.



Nampak muka terpaksa pejam mata? Hahaha sian pun ada. Walau buaian elektrik tetap nak ummi enjut juga. Hai sabarlah wahai hati, dalam kepala ni dah fikir nak menggulai dan macam- macam kerja lagi. Silap-silap ajak encik laling makan laksa saja lah lepas solat jumaat nanti.

Kalau masak awal petang tak perlu masak lagi. Cepat masak kerja cepat selesai. Sejak anak tuisyen malam ni memang wajib masak sebab dorang kena makan sebelum pergi.

Kata LM: kadang kala rasa marah pun nak gelak juga bila tengok muka syafiq
www.tips-fb.com

7 comments:

diana said...Reply To This Comment

haahah..harini nak manja2 la dengan ummi..

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

tembam la dia..lama dah tak tgok dia...hehehe

mamawana said...Reply To This Comment

Assalam,

Comel ler posing terpaksa pejam mata . Kalu dia takmo tidor gak..gomoi dia kasi tidor...last2 omak eh tidor sama...hihi

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

syafiq nakal ye...baik2 nanti ummi babap tak tahu la..cepat tido

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Ada angin syafiq ye? Sekali sekala nak bermanja tu.. Hihi.. Budak ni kan? Mmg ada masanya buat kita geram tapi comelnya tak tahan...

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

hikhik...budak comey kne marah ngn ummi...

deno said...Reply To This Comment

olololo comel.. kalau adam khaleef pula, bila dia susah nak tidur, deno ugut je.. nanti cikcu taknak kawan.. pastu terus dia tutp mata, lama2 tertidur sendiri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...