Tuesday, April 16, 2013

Ruam

Assalamualaikum
Mungkin badan terlalu panas atau akibat tindak balas ubat seluruh badanku naik ruam. Puas bergaru pula ni.

Just naik tangan kiri kanan saja la pulak, tapi yang kesiannya baby syafiq naik ruam datu badan. Jangkit dengan syafiq ke?

Seharian syafiq nampak tak selesa semalam. Ayahnya balik kerja tak masuk rumah terus bawa ke klinik dan belikan air kelapa dua biji.

Siannya syafiq... Saya sapukan ubat di mukanya , kaki dan tangan. Bila dia tengok cermin dia pula yang terjerit terkejut. Haha ... Lawak la syafiq ni! ( dia memang takut kalau nampak orang pakai bedak sejuk)

Syafiq nampak lena la juga tidur, saya masih tergaru-garu walau tidur beraircond. Mungkin sebab tak makan ubat kot. Hari dah panas ni makin merenyam gatalnya. Arghhh memang tak tahan!

Harini masih terhuyung hayang jalan. Lepas laling gi kerja saya tidur semula sampai pukul 10 baru sedar. Sempat minta air soya segelas saja dengan laling tadi.

Sedihnyaaaaa ... Harap cepat sihat. Tak mampu buat apa pun sakit macam ni.
www.tips-fb.com

8 comments:

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kesian akaka satu family. semoga akak satu family semua cepat sihat. amin.

kelakar la syafiq tue. tergelak kira bila terbayang dia menjerit tue hihihi

najihah sahami said...Reply To This Comment

Alahai.siannya akak sayam.cpt sembuhhh kak!

ieda immi said...Reply To This Comment

aduhh kesian kalau budak2 kena ruam nie ... dia rasa x selesa kan

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

kecian awak anak beranak.,..mesti en zairi kelam kabut ke sana ke sini kan..

apa pun semoga awak dan syafiq cepat sembuh...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...Reply To This Comment

Salam Lydia..semoga cepat sembuh ya.K.atie pon br baik demam ni..cuma batuk2 la yg tinggai.

Izan Ishak said...Reply To This Comment

salam miza...

izan pun kena gatal2 kat tgn 2 minggu lepas. tak pasti apa puncanya. rasanya makan kat tempat kenduri. baru 2-3 hari ni gatal2 ni ok sikit. mmg merenyam. kadang sampai tergaru tak boleh nak lena sangat.

Izzat Eshak said...Reply To This Comment

Ruam2. Semoga cepat sembuh.

rinduan citarasa said...Reply To This Comment

moga cepat sembuh sayang..
musim panas nie..
jgn skip mkn ubat ya


ps: syafiq mmg lawak.. dapat byangkan dia terkejut pandang cermin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...