Thursday, April 25, 2013

Suka Mendengki


Assalamualaikum

Pagi khamis buat semua.



Cuba tengok gambar tu. alahai anak!!! Memang si kecik ni rajin mendengki akak dia. Dah belikan beg sorang satu, tetap beg akak dia juga yang dia nak. Orang tu nak pergi sekolah dia tak mau bagi beg. Menangis-nangis la akaknya dia buli.

Kalau botol air pun begitu juga. Walau warna dan corak sama dia tetap nak kakak dia punya juga. Lepas lima minit minta tukar semula. Kadang-kadang terfikir juga, apa yang di kecil ni fikir dalam hati dia ye? Kenapa dia minat barang orang lain? Hurmm

Jadi kakak ni kenalah beralah. Kesian la juga tengok qila. Makan hati kot dengan perangai syafiq.

Kesempatan ini saya nak ucapkan selamat hari lahir buat adik saya, ieyla jamaludin. Moga makin matang dan sentiasa ceria melalui dugaan hidup ini. Akak sayang adik ketat-ketat. Muahhh

www.tips-fb.com

12 comments:

ieda immi said...Reply To This Comment

sib baikk kakak cool kan ..
macam zahrien lah
kakak2 dah belikan semuanya ..
tapi balik2 dia nak yg kakakkkk jugak ! ;)
hurmmm anak2 kan dik !

Mooniqueen said...Reply To This Comment

Budak kan? pantang nampak untuk orang, tu yang dia sibuk nak..

al- lavendari said...Reply To This Comment

semua kanak2 melalui fasa itu .. bila besar nanti dialah yang paling bertolak ansur.

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

qila memang nampak banyak beralah...comey je dia..suka borak2 dnegan qila..rindu nak gomol cyafiq

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

alahaiii... lenkali beli strawberi short cake beg.. wane pink.. so gugurl je boleh pakai.. cam princess ke... nanti adik dah tak nak beg kakak..

Tihara said...Reply To This Comment

ahah cumelnya dia, pandai mendengki dah iyer :)

S.U.F.E.E.N.A.N said...Reply To This Comment

Ish ish ish cik kenit ni..auntie geget pipi labuh tu kaaanggggggg!cheeky bona!:)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Boleh tahan Syqfia ye... tapi kesianlah Qila kena beralah selalu.

deno said...Reply To This Comment

ohh.. syafiq buli kakak ya... hehe...

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

amboi, makin nakal syafiq ni ye

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Gelagat anak bongsu agaknya? Tapi aank sulung macam naim pun sama kerenahnya.. Suka dengki dengan adik..

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

bf tecik ni..sian kakak Qila..
tq kakak cayunk...syg akk ketat2 jgk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...