Wednesday, May 8, 2013

Cili Api

Assalamualaikum semua...



Buka tingkap, selak langsir mata terus terlihat cili api dah merah. Ops dah kena petik ni... Alhamdulillah rezeki dari Allah, berbudi kepada tanah dapat juga hasilnya. Berbudi dgn manusia belum tentu dibalas baik kadang kala tu... Itu lumrah kehidupan.

Bila lah nak semai bayam, kangkung semua tu? Sekarang ni makin malas nak berkebun tak tau kenapa.

Kata LM: perut lapar tapi tak tau nak makan apa, jangan lupa sarapan tu penting untuk permulaan hari.
www.tips-fb.com

3 comments:

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

mmg berbaloi tanam sendirikan

KuNanGKuNanG said...Reply To This Comment

sy tnam dalam pasu je sbb tanam xde ruang.tu pun mak tolong tanam pastu sy angkut gi rumah sy.he3

deno said...Reply To This Comment

kat rumah deno pun ada pokok cili... satu keluarga suka cili.. kalau tak pedas takde "kick" pula :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...