Wednesday, May 1, 2013

Jom Makan Roti Sardin


Assalamualaikum
Balik dari program di putrajaya rasa pening sangat kepala ni, kalau boleh rasa nak tidur je. Bila tanya encik laling nak bawa anak ke mana dia kata malam nanti nak pergi restoran arab di cyberjaya. Perut dah lapar maka laju saja ke dapur buat minum petang...



Tara... Ni lah roti sardin yang sata buat, encik laling pula tolong gorengkan pisang tanduk. Nyum nyum nyumm.. Jemput tengok ye semua.

LM: time rajin dapat la makan macam-macam, time malas menung je laaa. Petang semalam saya buat pengat pisang bersama sagu. Laju je mereka makan. Apa saja yang berasaskan pisang memang jadi kegemaran di rumah ni
www.tips-fb.com

6 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

sedapnya LM..kecur liur!!

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Terliur tgk roti sardin LM buat ni, tapi sebab tak ada sardin saya makan roti telur aje. Haha... Tulah pasal, masa kluar ptg tadi, makan sikit, balik rumah lapar semula..

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

mesti syafiq suka makan benda ni kan

Mysara Ab Rahman said...Reply To This Comment

kte suke roti sardin! mmg sedap!

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

pengat pisang...nyummm...

deno said...Reply To This Comment

emmm.. ma deno hari tu ada buat roti sardin gulung:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...