Wednesday, May 29, 2013

Jom Masak Burger

Assalamualaikum

Ahaaa apa khabar semua? Harini malas nak fikir pasal menu bekpes. Nasi lemak? Huhu malas nak perah santan pagi-pagi. Nak buat sambal bilis pun tak larat sebab bisa badan masih terasa sampai ke harini. Akhirnya terhasil lah burger ni di pagi hari



Hihihi... Makan burger pagi-pagi? Laju je budak ni. Janji kenyang. Roti tu LM guna roti jenama gardenia. Okey juga elok lembut. Dagingnya pakai Ramly. Ada enam keping sebungkus, elok sedap tebal dan berbaloi. Mayonis memang tak boleh tinggal.. Sos lada hitam dan sos cili ikut pilihan dan citarasa korang la ye nak banyak mana, janji sodap! Salad jangan lupa. Nyum nyum nyum

Roti gardenia tu dia dah siap belah tapi tak putus,so nak sapu butter dan goreng sket bagi garing korang putuskan la nanti. Kalau malas korang sumbat je la daging tu dalam roti tu... Hehe

Okey jom sarapan, busy busy busy!

P/s: busy ni bagus jugak supaya kita tak banyak fikir benda yang menyesakkan kepala kan?

www.tips-fb.com

11 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Brand yg adik guna sama yg selalu rumah kakak guna. Kakak kalau daging cincang, burger memang suka Ramly. Roti suka gardenia..

D_08 said...Reply To This Comment

ermmm.....
awok kalo le buat burger...mmg lalu le anak2 awok makan...... tapi burger ni tak bulih makan selalu ....... makanan tak menyihatkan sebenonye...... tapi itu yang mudah dan cepat kan....

ieda immi said...Reply To This Comment

yummy ! janji buat sendiri . tu paling penting ;)

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

makanan feveret wan.tu yg gemok tuh.haha

diana said...Reply To This Comment

mayonis lebih sos tak nak..heheh

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Ramly sentiasa di hati..giteww..

Mas Zull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia...bestnya buat minum ptg...;)

eiela said...Reply To This Comment

saya malam tadi baru makan burger. beli dr kedai burger sebelah umah nih

rinduan citarasa said...Reply To This Comment

tak pernah buat sendiri burger

Izzat Eshak said...Reply To This Comment

time2 lapar tengok gambar burger pulak.. eh? =P

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Dah lama tak beli daging burger dan masak kat rumah.. Ada anak2, semua jadi ye... Seronok makan rebut2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...