Monday, May 27, 2013

Kari Ikan

Assalamualaikum...
Kepala sakit sangat-sangat sejak dari pagi. Dah dua hari migrain tak baik2. Sah la migrain sebab telan panadol tak jadi apa pun. Time nak sujud rasa macam nak putus tengkuk menahan sakit:(

Dari pagi cuba buat kerja tak henti2 konon nak lupakan sakit tu tapi makin menjadi-jadi berdenyut nya.. Huhu. Tak larat nak masak sangat cuma masak kari ikan tenggiri je arini.



Siap semua kerja nak zzz jap. Harap tak perlu telan ubat migrain harini. Tak suka ubat, malas nak makan ubat. Huhu

P/s:badan rasa lemau jek, baring guling2 takmo bangun ok ke?
www.tips-fb.com

7 comments:

diana said...Reply To This Comment

saya dulu selalu gak migrain...sekarang tak dah..sujud lama2 sikit..nanti baik la..

D_08 said...Reply To This Comment

dlm sakit2 tu pun pakse dighi jugak masak ye cik LM..... kalo udah tak lalu sangat....... goreng telo pun sedap....

Teena Tna said...Reply To This Comment

Kira ok latu, migrain2 pun still bole masak lg..

ieda immi said...Reply To This Comment

sedapnyee
dalam sakit2 tu memasak utk keluarga x pernah miss kan ..
dah tanggunjawab kan dik
take care dear ..
minum aie masak banyak2

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

migrain pon siap masak kari..
rajinnye kakak...

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Hari ni rin plak masak kari..hehe

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

migrain? Saya masa kerap amik kopi aritu pun selalu sakit kepala.. Mujur lepas tggalkan kopi dh tak sakit kepala lagi..

LM makan ubat ye..rajin masak walaupun tak sihat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...