Thursday, May 23, 2013

Lepat Pisang

Assalamualaikum
Hai semua... Lama tuan blog menyepi menghilangkan diri. Ada yang mencari? Huhu.

Alhamdulillah... Saya kembali menulis, takda apa yang menarik untuk dikongsi selain lisah petang tadi saya merajinkan diri melepat pisang.




Tara... Dapat dalam 36 bungkus. Lepat pisang kegemaran saya. Nak makan kena buat sendiri sebab ramai yang buat letak kelapa dalamnya tak sama macam resepi saya, huhu. Saya tak suka kelapa! Seksa giler nak makan kena korek kelapa dalam lepat tu. dush! Rasa nak tumbuk muka sendiri sebab cerewet bab makan.

Okey... Selamat mencuci mata, hope adik ieyla yang gemar makan lepat pisang tu tak marah akak letak gambar kat sini okey.. Hehe.

P/s:banyak nya lepat tu kan? Ahaaa dua hari makan lepat pun takpa, simpan sejuk makan slow-slow sampai pengsan.takpa2... Asalkan ianya berasaskan pisang saya rela makan sampai pengsan.

www.tips-fb.com

9 comments:

hana hadi said...Reply To This Comment

owh xsuka makan inti lepat tu ek..

Asyifa Mustaffa said...Reply To This Comment

sy suka yg ada kelapa...rasa lgi lemak gitu....:-)

KizMySeLf said...Reply To This Comment

den mmg suko nih.. tak balik rompin ko kak ..hehe

diana said...Reply To This Comment

saya rindu nak makan lepat pisang arwah opah saya..lepat dia tak besar2 gini..lebih kurang 2 jari je besar dia..boleh ngap sekali je..hahah..

deno said...Reply To This Comment

emmmm... best kan... sealu ad ajual kat pasar;)

D_08 said...Reply To This Comment

Kekekekek..... Ade jugak yg sespisis awok ye..... Tak suke kelape kat dlm lepat tu....... Cik LM rajin jugak le masak kueh2 cmni ye....

S..U..D..@..I..S said...Reply To This Comment

hehehe....saya pun peminat lepat, yang adanyok muda lagi sdapp....

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

huwaaaa...smpainye hati kakak saye wat cmni...
cari kt pasar mlm mesti ade kelapa dlm tu...xbest... :p

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Saya suka lepat ubi kayu.. Kalau pisang, suka goreng atau sira...tak sangka LM ni pandai buat kuih lepat, saya ni nak kena belajar jugalah.. Mak selalu bising pasal ni, katanya kalau tak belajar nati mak dah takda tak merasalah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...